why ??












eee , knak o ?? why ?? kenapa aku punya blog tak femes + tak semeriah macam blog orang - orang laen ?? kenapa ?? adakah kerana aku tak pandai berbahasa dengan bahasa yang pelik - pelik ?? saia rasa sudah tiba masa nya untuk saia mengundurkan diri . . memandangkan saia orang nak masok sekolah balik dan saia juga nak amek ujian besoor !! .. besoor lah sangat .. eee ... pelik + sakai = sik suka ... eee kamek mok blog meq femes juak eyh .. ohmygosh !! why this may happen to me dear ALLAH ?? 






then .. bla ,,, bla .. blaa .. 
=,= 
no  idea lagi .. 
errm ,, oke .. 
tyme to log out ..
3 or 2 bulan dari sekarang kita jumpa lagi



bubye .. 



aku nak amek ujian besssooorr !!
so .. aku ,, aku ,, aku ,,
tak akan buka ni lagi .. tu lagi ..
semua tu aku dah aku tak bukak 



so .. bye !! 

2 comments:

megumiChan❤ said...

kamu kena belajar tuto la.. saya dulu mana de org ajar. Blaja sendiri seh.. huhu..

Aku pn nk focus PMR. Maybe this will be my last comment before PMR.

Unknown said...

hoho , yeke ? yo lah tek , klak2 blaja ey