♥ my favOurite sOng ... even nya blOm d publish ♥

Keroz nazri : pencuri hati
Ost 3 janji
Di dada hati berdebar
Jantung bergetar
Pertama kali melihat kamu
Tampa kusedari
Tersenyum sendiri
Bagaikan angau di siang hari
Ha .. ra .. ra .. ra ..
Ha .. ra .. ra .. ra ..
Ha …
Dan kamu peluk jari ku
Dan rasa rindu
Bagai pelangi di awan biru
Ada sesuatu di dalam dirimu
Membuat hidupku tak menentu
Adakah aku sedang dilamun cinta
Aku hanya untukmu
Usah kau ragu
Rasa cintaku untuk dirimu
Kau selalu di dalam sanubariku
Aku yang terpesona
Pasti ku kan
Selalu mencintaimu
Menyayangimu
Semoga ada cinta
Untuk kau dan aku
Waktu terus berganti
Kamu masih lagi
Tetap menjadi pujaan hati
Baru ku sedari
Kau mencuri hati
Ku yang tergoda di buai mimpi
Adakah aku sedang dilamun cintaaaaaa……
Aku hanya untukmu
Usah kau ragu
Rasa cintaku untuk dirimu
Kau selalu di dalam sanubariku
Aku yang terpesona
Pasti ku kan
Selalu mencintaimu
Menyayangimu
Semoga ada cinta
Untuk kau dan aku ……
Uuuuu……..
 Aku yang terpesona
Pasti ku kan
Selalu mencintaimu
Menyayangimu
Semoga ada cinta
Untuk kau dan aku ……
Untuk kau dan aku …

--> erm ... tOk my favourite sOng ... lg tOk ost 3 janji ... yg dibintangi Oleh .. liyana jasmay , shah iskandar , shah jaszle , hanez suraya n bnyak gk lha .... tp cita ya dh abiz ... hehe ...  kmk sk watak yassin ... muka nya andsOme ... huh !! seiez mek mdh takOrg ... myb takOrg ngga nya tang besa2 jk nk ... p kmk lain bha ... hehehe ... kmk juak suka an nya cOz nya mpun BI kcak da jk ... perfect ...  hehe ... k lha ... myb stakat tOk jk lha yg blh kmk cita sal nya ... smpai ketemu d lain ary ... <--


 . . . k lha . . .
. . . written by . . .
---> AINUR ATHIRAH <---


      . . . aslmkm w.b.t . . .





No comments: